Onze dienstverlening tijdens de Corona crisis
Bij Topicus gaan we altijd door

Neem contact met ons op

Sinds twee weken zit werkend Nederland zoveel mogelijk thuis. Dat is ook het geval voor alle Topicanen en waarschijnlijk ook voor jou.

Gepubliceerd op: Maart 26, 2020

Dit was in eerste instantie wennen omdat we fysiek niet bij elkaar zitten. Inmiddels weten we elkaar virtueel prima te vinden en kunnen we vrijwel al onze werkzaamheden onverminderd uitvoeren. We hopen dat het bij jou ook zo soepel verloopt.

Als je vragen over Gidso of Topicus hebt staan we als altijd voor je klaar. Onze dienstverlening blijft in ongewijzigd en de continuïteit van onze diensten is verzekerd.

  • De servicedesk is zoals altijd tijdens kantooruren bereikbaar. Onze mensen helpen je graag als je problemen ervaart of vragen hebt.
  • Alle bekende contactpersonen zijn gewoon bereikbaar via (mobiele) telefoon en email.
  • We kunnen ook op afstand ondersteuning bieden, bijvoorbeeld via video-bellen. Hiervoor hebben we diverse hulpmiddelen beschikbaar.
  • Lopende trajecten voeren we zoveel mogelijk uit. De komende tijd kunnen we echter niet op locatie komen. Fysieke afspraken worden in principe vervangen door virtuele afspraken. Het merendeel van onze advieswerkzaamheden kan zo probleemloos doorgaan.
  • De uitrol van de komende releases van Gidso Regie en Gidso Financieel gaan eind maart volgens planning door.

In de strijd tegen de verspreiding van het Corona virus hebben wij aan al onze gebruikers de functionaliteit ‘Bijzondere status’ kosteloos beschikbaar gesteld. Hiermee kun je eventuele Covid-19 besmettingen of in-quarantaine-plaatsingen van cliënten registreren en de medewerkers daarop attenderen. Met een dergelijke waarschuwing vermijd je risicovolle huisbezoeken.